Navigation:  Nápověda >

Vzdálená podpora

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Pomocí vzdálené podpory nám povolíte se připojit na Váš počítač a umožníte nám na něm vyřešit všechny potřebné problémy a poté nás ihned odpojíte a my již na Váš počítač nebudeme mít přístup, dokud nás o něj opět nepožádáte.

1. Po spuštění funkce klepnutím na tlačítko [Další >>] se přímo samy Windows zeptají, zda povolíte spustit program AnyDesk, což je námi používaný program pro vzdálené připojení.

2. Odpovězte Spustit a tím se spustí program GeusCustomer.exe (AnyDesk). Na obrazovce se otevře okno "AnyDesk - vzdálená podpora".

Anydesk1

3. Zavolejte na telefonní číslo naší technické podpory 212 248 048, kde sdělíte pracovníkovi podpory uvedenou Adresu AnyDesk.

Anydesk2

4. Pomocí tlačítka Přijmout potvrďte připojení pracovníka technické podpory na Váš počítač.

Anydesk3

5. Poté pracovník technické podpory převezme nad Vaším počítačem kontrolu a Vy zároveň můžete sledovat na monitoru (monitorech) co pracovník dělá, což lze využít i k prostému předvedení či školení nějaké funkce programu GEUS.

6. Pracovník podpory má možnost si z Vašeho počítače stáhnout potřebné soubory, které tak nemusíte zasílat mailem, pokud je něco takového zapotřebí. Pokud si nepřejete, aby mohl pracovník technické podpory využívat přenos souborů, lze jej zakázat deaktivací ikony přenosu.

Anydesk4

7. Po vyřešení problému se pracovník technické podpory odpojí. Možnost kdykoliv ukončit vzdálené připojení máte i Vy – pomocí ikony Ukončit

Anydesk5

8. Po odpojení - ukončení relace - již pracovník technické podpory na Váš počítač přístup nemá, dokud opět nepotvrdíte připojení pracovníka technické podpory na Váš počítač.