V programu GEUS jsou značky umístěné na čáru řešeny jako samostatný grafický prvek, takže jdou umístit do jiné vrstvy než linie a jdou tedy samostatně vypnou ze zobrazení, například plot je vyznačený v náčrtu a není ve vlastním GP, viz kapitola Cyklická značka v grafické části programu.
V rámci kódované kresby lze umístit cyklickou značku, ale ne vázanou (viz způsob umístění značky Vázaná značka). U vázané značky by bylo řešení příliš komplikované a tedy předpokládáme, že bude spíš řešeno až v kanceláři při zpracování - tedy že v terénu je pro takovou linii zvolen samostatný kód a v definici kódů a stylů je mu pak přiřazen potřebný styl. Takové linii lze pak dodatečně snadno vybrat a vázané značky na potřebná místa doplnit.
Cyklickou značku lze v kódované kresbě řešit dvěma způsoby: buď přes soubor definicí kódů a stylů nebo přímo v kresbě:
Přes definiční soubor kódů a stylů
Řešení je nejlépe vidět přímo na příkladu takové souboru:
PL;L-;LP;"plot" //vlevo
PP;L+;KP;"plot" //vpravo
PO;L*;OP;"plot" //oboustranný
Z příkladu je vidět, že je vše řešeno přes dodatečný znak u typu prvku linie. Přiřazený styl musí mít zaškrtnutý způsob umístění značky cyklický a také musí být samozřejmě zvolena a zaškrtnuta příslušná značka.
Přes kódovanou kresbu
Příkladem může být následující soubor:
000000000000001 PL+
000000000000002 PL
000000000000003 PL
000000000000004 LP
000000000000005 PL
000000000000006 PL-
000000000000007 PL
000000000000008 LP
000000000000009 PL*
000000000000010 LP
Opět jsou tedy použity speciální znaky, které se v tomto případě jinak nesmí vyskytnout na posledním místě kódu, bez ohledu na způsob jeho vytvoření (viz Počet znaků kódu). Tyto znaky pluis, mínus a hvězdička jsou obecně vyhrazeny pro účel zadání způsobu orientace cyklické značky a při hledání kódu v Soubor s definicí kódů a stylů je tento znak z posledního místa odříznut a hledán je pouze kód bez tohoto znaku.
Znak orientace cyklické značky může být umístěn na jakémkoliv kódu linie s výjimkou ukončovacího kódu. U linie tvořené pouze dvěma body, tedy musí být u prvního bodu. Pokud se znak vyskytne na všech bodech linie, není to na překážku.